Stargard, kościół mariacki

Opus 625 (1911, zniszczone 1945)
III+P, 55 głosów, traktura pneumatyczna

Fot. ze zbiorów własnych

Dyspozycja

Manual I Manual II Manual III
Principal 16′
Bourdon 16′
Principal 8′
Gamba 8′
Soloflöte 8′
Rohrflöte 8′
Octave 4′
Spitzflöte 4′
Dulciana 4′
Quinte 2 2/3′
Octave 2′
Cornett 3-4f.
Scharf 5f.
Tuba 16′
Trompete 8′
Quintatön 16′
Principal 8′
Hohlflöte 8′
Gemshorn 8′
Gedackt 8′
Octave 4′
Fugara 4′
Rohrflöte 4′
Piccolo 2′
Mixtur 4f.
Fagott 16′
Clarinette 8′
Lieblich Gedackt 16′
Geigen Principal 8′
Salicional 8′
Konzertflöte 8′
Lieblich Gedackt 8′
Aeoline 8′
Voix céleste 8′
Praestant 4′
Viola 4′
Flauto traverso 4′
Flageolet 2′
Progressio harm. 2-4f.
Oboe 8′
Vox Humana 8′
Pedal
Untersatz 32′
Principalbass 16′
Violonbass 16′
Subbass 16′
Echobass 16′
Quintbass 10 2/3′
Octavbass 8′
Cello 8′
Bassflöte 8′
Octave 4′
Posaune 32′
Posaune 16′
Trompete 8′
Clarine 4′

Połączenia: Manual Coppel II-I, Manual Coppel III-I, Manual Coppel III-II, Pedal Coppel I, Pedal Coppel II, Pedal Coppel III, Superoctav Coppel I-II, Suboctav Coppel II-III

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *